بک لینک و بهینه سازی سایت

در این وبلاگ می خواهیم مطالب بسیار مفیدی در زمینه خرید بک لینک و سئو و بهسنه سازی سایت در اختیار شما قرار دهیم .

بک لینک و بهینه سازی سایت

در این وبلاگ می خواهیم مطالب بسیار مفیدی در زمینه خرید بک لینک و سئو و بهسنه سازی سایت در اختیار شما قرار دهیم .

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ یه نفر از سینا درخشنده

یه نفر از سینا درخشنده

download new music called ye nafar from sinaderakhshande

دانلود آهنگ یه نفر سینا درخشنده

  • ۰
  • ۰

سریع ترین راه شاٰرژ کردن گوشی موبایل

می خواهیم در مورد نحوه سریع تر شاٰرژ کردن گوشی موبایل توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، احتمالا شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید گوشی موبایلتان در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ شود و یا در موقعیتی قرار دارید که لازمه گوشی موبایتان زود شارژ شود 

نحوه سریع تر شاٰرژ کردن گوشی موبایل

این که همیشه به دنبال شارژ موبایل تان باشید امری همیشگیست. گوشی‌های موبایل  وسیله‌ای برای اتصال ما به جهان واقعی و مجازی می باشند . این گوشی‌ها  نسبتا هرگز به حد یک روز تکمیل شارژ  را در باتری خود نگه نمی‌دارند و به محض این‌که شارژ موبایلتان کم می‌شود، به دنبال جایی می باشید که بتوانید آن را شارژ نمایید . حتی برخـی اوقات  شارژ کردن موبایلتان در منـزل هم می‌تواند کاری  دشوار باشد، خصوصا چنان چه این که دستگا‌ه‌های برقی دیگری به شارژ باشند و یا با اشخـاص دیگر خانواده از یک جا برای شارژ موبایلشان استفاده نمایید. این مشکل می‌توانید تا با  انـدکی برنامه‌ریزی حل شود.

متاسفانه هیچ استراتژی دنیا ی‌ای برای شارژ کردن وجود ندارد و هر کس باید روشی را که با شیوه زندگـی ، عادت ها و استفاده روزانه از گجت‌هایش (به وسائل و تجهیزات کوچک و تازه‌ اختراعی گفته می‌شود که در آن‌ها فناوری نویی به کار رفته باشد و برای انجام کارهای ویـژه ای بدرد بخورد)   تطابق دارد را برای خود طراحی نماید . با این حال، ما  در مـورد مساله شارژ با چندین کارشناس و ضمناً کارمندان دفتر تکنولوژی Verge حرف کرده‌ایم و می‌توانیم  تا شما را در رابطـه با این که چطور موبایلتان را به زیادترین مقدار ممکن، شارژ نمایید و مکان منـزل و یا  کارتان را گونه ای تغییر دهید که برای شارژ موبایلتان ایده‌آل باشد، راهنمایی کنیم. ما در اینجا یکسری مسائل اولیه موضوع را شروع می کنیم.

1-موبایلتان را کجا شارژ می‌نمایید؟

شیوه زندگـی تان را بازبیـنی نمایید . اغلب دوست دارید که موبایلتان را در منـزل شارژ نمایید و در عین حال دوست دارید تا قادر باشید در هر کجا که می باشید موبایلتان را شارژ نمایید. برای مثال، می‌توانید تا  یک کابل شارژ ویژه در محل کارتان داشته باشد که همیشه یک سر آن  به پورت شارژ usb  وصل است و همچنیـن در منـزل هم همیشه یک کابل شارژ و آداپتور دیگر داشته باشید. با این شیوه می‌توانید که همیشه شارژ داشته باشید. هر جایی که بیشتر می‌روید، یک کابل شارژ در آن‌جا بگذارید. حتی شانس دارد که یک شارژر هم برای ماشین تان ضـروری داشته باشید و یا هر اتاق از منزلتان.  به طور جدی، کابل های شارژ را در هر مکانی که به شیوه مکرر به آن‌جا می‌روید، قرار بدهید. کوشش نمایید تا یک پاور بانک و یا باطری اضافه شارژ شده هـم در کیفتان نگه دارید و بی وقـفه بعد از استفاده از آن ، مجدا آن را شارژ نمایید .

2-چه وسایلی برای شارژ کردن، باید درست کنید؟

نحوه سریع تر شاٰرژ کردن گوشی موبایل

برای شارژ کردن به لوازم بیشتری احتیاج است. شما به نکات ی از جمله کابل، آداپتور usb، باطری‌های خارجی مثل پاوربانک و در بعضـی مسائـل به پریز برق‌های مدل تازه احتیاج دارید. که می‌توانید کلیه  این لوازم را از طریق وب‌سایت‌های آنلاین و مغازه‌های الکتریکـی ساخته نمایید.  به طور رایـج و به شیوه کلی شما حداقل به ازای هر فردی که در منزلتان زندگـی می‌کند به یک کابل شارژ و آداپتور احتیاج خواهید داشت. ضمناً به یه کابل شارژ برای ماشین تان و یا یک شارژ فندکی (ویژه ماشین ) و یک کابل شارژ برای محل کارتان احتیاج خواهید داشت.  قطعا می‌توانید که با یک کابل هم گوشیتان را شارژ نمایید ، ولی شانس دارد تا انـدکی به دردسر بیفتید، چون هیچ کس دوست ندارد که همیشه در حال جابه‌جا کردن کابل موبایلش باشد.

درحال حاضر ه برخـی از ماشین ‌های مدل تازه مجهز به یک صفحه از پیش جاسازی شده مخصوص  برای شارژ موبایل در  درون ماشین ، می باشند . چنان چه می‌خواهید که ماشین جدید بخرید، احتمالا ضـروری باشد که این مورد را هم در نظـر بگیرید. اخیرا برای گوشی‌های اندرویدی شارژهای بدون سیمی تولید شده‌اند، که خرید آن‌ها هـم می‌تواند سرمایه‌گذاریی به جا باشند. (لازم به ذکر است که کمپانـی اپل تاکنـون این گروه از شارژها را ارایه نکرده است.)

برخـی از اشخـاص نیز با نصب کردن پریز‌های ویژه usb در منزلشان یک سری تغییرات خوب خوب و کاربردی برای خود ایجادکرده‌اند. با نصب این نوع پریز‌ها می‌توانید بدون استفاده از آداپتور، موبایلتان را شارژ نمایید . این کار لزوما توصیه نمی‌شود، ولی چنان چه فکر می‌نمایید که می‌تواند برایتان مناسب باشد، احتمالا ارزش این را داشته باشد که امتحانش نمایید .

3-چه مدت باید  تلفنتان شارژ شود؟

دقیقا نمی دانیم که این گفته از کجا آمده است، که وقتی موبایلتان به شیوه کامل شارژ شد باید قطعا آن را از پریز برق بکشید. به گفته بعضـی افراد،  با این کار باتری موبایلتان استهلاک زیادتری پیدا می‌کند. ما  در رابطـه با صادق بودن این مقوله با Daniel Steingart ، استاد دانشکده مهندسی مکانیک و هوافضا در دانشگاه پرینستون، صحبتی انجام دادیم و پاسـخ وی بد بود. در واقع آسان ‌ترین کار برای انجام دادن این است، تا جایی که می‌توانید در  تمام اوقات گوشیتان را به شارژ بزنید. باتری موبایل‌های تازه و هوشمند به خوبی این شرایط را مدیریت می‌کنند. به عنوان مثال گوشی‌های با سیستم عامل Android O با باتری‌‌های مناسـب تر و قوی‌تری نسبت به پیش وارد بازار شده اند که این گوشی‌ها، با دقت به میزان استفاده هر یک از اپلیکـی شن‌های باز بر روی صفحه موبایلتان، باتری شما را مدیریت می‌کنند و وقتی که باتریتان ۱۰۰٪ پر می‌شود، بار الکتریکـی اضافی‌ای به باتریتان وارد نشده و (وضعیت) باتریتان ثابت می‌ماند.

به گفته بعضـی دیگر، این که شارژ موبایلتان را به ۱۰۰٪ برسانید نیز، برتریـن کار نیست. به گفته Venkat Srinivasan، مدیر مرکز همیاری Argonne (مرکزی جهت ذخیره انرژی و یا به شیوه خلاصه موسسه (ACCESS))، همیشه باتری موبایلتان را میـان یک محدوده مشـخص برای مثال بین ۳۰ تا ۸۰٪ شارژ نمایید . وی می گوید که وقتی که  میزان شارژ باتری موبایلتان به ۱۰۰٪ می‌رسد، واکنش های ویژه ای در درون باتری رخ خواهـد داد که موجـب تخریب الکترولیت‌ها و در انتها تخریب باتریتان می‌شود. ولی قطعا  برای اکثر اشخـاص این میزان شارژ، مطلوب نخواهد بود.

نگه دارا بودن شارژ موبایلتان پایین ۱۰۰٪ و در محدوده مشـخص می‌تواند کاری ایده آل است، ولی معـمولا این که موبایلتان بطور تکمیل شارژ شود، بیشتر برایتان کارآمد خواهد بود و  با این روش  هم باتریتان بطور تکمیل از میـان نمی‌‌رود. احتمالا بیشتر شما‌ شیوه آقای Steingart را گزینش می‌نمایید و گوشیتان را در شارژ باقی می‌گذارید و چنان چه قبلا هم به این علـت ش استفاده می‌کرده‌اید، احتمالا تا الان  این واکنش های مخرب درون باتریتان رخ داده اند، پس می‌توانید تا باتریتان در آن حالت باقی بگذارد.

4-گوشیتان درحال خاموش شدن است و یا به نماید ی شارژ می‌شود؟


اکثر تلفن ها حاوی حالت هایی از قبیل کم قدرت (Power Low)، اکو، و یا صرفه جویی در باتری  می باشند . در گوشی‌های آیفون می‌توانید از طریق منوی تنظیمات باتری، گوشیتان را در حالت کم‌قدرت قرار دهید. با این شیوه اپلیکـی شن‌های صفحه نمایش گوشیتان، خود به خود به روز رسانی نمی‌‌شوند و دانلودهای خودکار موجود در گوشیتان متوقف می‌شوند. ضمناً جلوه های بصری  موبایلتان محدود شده و موجـب می‌شود تا قفل خودکار صفحه نمایش شما تنها تا ۳۰ ثانیه روشن بماند.  مـارک سامسونگ هـم متدی همانـند با گوشی‌های پیکسلی سامسونگ، برای ذخیره انرژی باتری تلفن همراه ارایه نمـوده است که می توانید زمانـی که شارژتان کم شده و یا قصد دارید تا شارژ موبایل تان را نگه دارید، از خصوصـیت ها ی این متد استفاده نمایید .

5-ترفند شارژ گوشی

اگر از این که موبایتان  نماید شارژ می‌شود خسته شده‌اید و در آن لحظه بسیار زیاد به آن احتیاج ندارید، با قرار دادن موبایلتان بر روی حالت هواپیما یا اصطلاحا Airplane mode هـم می‌توانید کمک نمایید تا گوشیتان زودتر شارژ شود. برای مثال همیشه وقتی که بیرون از منـزل می باشید و در جایی می باشید که شانس دارد سریع از آنجا جابه‌جا شوید، می‌توانید به این علـت ش استفاده نمایید . با این شیوه گوشیتان زودتر شارژ می‌شود  ولی موقتا تلفنتان از دسترس بیرون شده و قادر نخواهید بود از طریق آن مسیج و یا زنگ بزنید و بالعکس.

علاوه بر آن می‌توانید تا از طریق تنظیمات گوشیتان ارزیـابـی نمایید که چه برنامه‌هایی بیشتر شارژ موبایلتان را هدر می‌دهند و دوست دارید کدام برنا‌مه‌ها بر روی صفحه موبایلتان باز باشند. ارزیـابـی نمایید که آیا ضـروری است یک سری بازی‌های موجود در گوشیتان، به شیوه همیشگی بروزرسـانی شوند؟

لازم است تا آگاه باشید که هر باتر‌ی‌ای یک عمر مصرفی دارد و بالاخره خراب می‌شود و با گذشت وقـت شارژ کمتری در خود نگه می دارند. این یک حقیقت است و وقتی که تلفن همراه می‌خرید، متاسفانه نمی‌توانید خودتان باتری درون آن را گزینش نمایید. بیشتر گوشی‌های هوشمند همراه با باتریهای درونشان تولید شده که  این باتری‌ها، قابل درآوردن هـم نیستند و هر چیز که به شما داده می‌شود را باید بگیرید. در واقع تلفن برای استفاده کردن است و این عالی است و بدترین حالت ممکن این است که احتمالا بعدا مجبور شوید تا یک باتری تازه برای موبایلتان خریده و بر روی آن بیاندازید که این امر، کار چندان بد و یا دشوار ی برایتان نخواهد بود.

منبع

  • shadi farnaz
  • ۰
  • ۰
متن آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خوشبختی

در این پست قصد داریم آهنگ جدید بهنام صفوی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم خوشتون بیاد.

آهنگ جدید خوشبختی از بهنام صفوی

تو بهترین حسی تا همیشه
با لبخندت دنیا زیبا میشه
تو یادم دادی عاشق تنها نیست
ثابت کردی خوشبختی رویا نیست
ماه از تو چشمای تو میتابه
چشماتو میبندی شب میخوابه
من هر شب با فکر تو بیدارم
با تمومه قلبم دوست دارم
وقتی قلبم از دنیا میگیره
دستای تو دستامو میگیره
وقتی تو اینجایی دلتنگی یادم میره
لحظه به لحظه کنارم بودی
رویاهامو با تو باور کردم
با چشمای بسته حرفاتو باور کردم
برای دانلود این آهنگ و یا سایر آهنگ های دیگر به سایت موزیک نیوز مراجعه نمایید.
  • shadi farnaz
  • ۰
  • ۰

کشاکش فرهنگی خانواده‌ها در دوران عقد

زمان عقد، زمانی است که خانواده تازه ایـجاد شده است، ولی این خانواده کوچک به علـت اینکه تاکنـون با پدر و مادر خود زندگـی می‌کنند و استقلال تکمیل ندارند، جداگانه نشده می باشد. سرانجام ، این زمان خانـم و شوهر جوان را برای پذیرش مسۆولیت ‌های خطیر زندگـی مشترک آماده می ‌کند.

مسائل زمان عقد

اما بیشـتر اوقات مدیریت نادرست خانواده ‌ها موجـب می ‌شود نه‌ فقط زوج جوان برای این گذار آماده نشوند، چـرا که با مـوارد جدیدی مواجه گردند. در این زمان همسـران جوان عمدتاً تاکنـون با خانواده‌ های خود زندگـی می‌کنند. به علـت اینکه تاکنـون وابستگی ‌های اقتصادی به خانواده ‌ها وجود دارد؛ مسۆولیت اقتصادی خانواده بطور تکمیل منتقل نشده و در این زمان ابهاماتی در پذیرش مسۆولیت ‌های اقتصادی و غیر اقتصادی وجود دارد که می ‌تواند مبدا مشکلاتی برای خانـم و شوهر شود. این مـوارد از طرف خانواده ‌ها تشدید می گردد.

زن و شوهر شانس دارد انتظارات خانواده ‌ها را تأمین ننمایند و این دلخوری از طرف خانواده ‌ها به خانـم و شوهر منتقل می گردد. درخانواده ‌های گوناگون حدود مسۆولیت ‌ها در این زمان گوناگـون می باشد و این می ‌تواند به تعریف انتظارات گوناگـون پدر و مادر منجر گـردد و اختلافاتی میـان خانواده ‌ها هـم به وجود آورد. این اختلافات وقتی تشدید می‌ گـردد که هر یک از دو طرف بخواهند انتظارات طرف مقابل را بر حسب فرهنگ خود یا حتی کمبود‌های خود تعریف نمایند و در برابر فرق انتظارات، انعطاف‌ پذیری نشان ندهند.

تفاوت در فرهنگ خانواده ‌ها به انتظارات پیش‌بینی نشده محدود نمی ‌شود و در تمام امور، اسباب دخالت خانواده ‌ها را فراهم می‌ نماید . حتی در مـورد ‌ حدود روابط خانـم و شوهر در این زمان در فرهنگ ‌های گوناگون اختلاف ‌نظـر پیش می ‌آید و زمینه دخالت والدیـن را فراهم می‌کند. در این زمان والدیـن با بحران روحی دیگری هـم مواجه می ‌شوند و آن ترس از دست دادن فرزندشان می باشد. آنان از اینکه فرزندشان جذب خانواده همسـرش شود، وحشت دارند و کشاکشی میـان والدیـن به وجود می ‌آید که برای زن و شوهر هـم ایجاد مساله می‌کند.

در این زمان والدیـن کوشش در دیکته‌ فرهنگ خود به خانواده‌ تازه ایـجاد شده دارند و آن ها را تحت فشار قرار می دهند تا در این خانواده‌ تازه فرهنگ خودشان پیشرفت و نمو پیدا نماید . این کشاکش غلبه‌ فرهنگی هـم منجر به ایجاد مشکلاتی میـان زن و شوهر می‌شود. در زمان عقد فرصت عالی برای خانـم و شوهر فراهم شده تا فارغ از فشار مسۆولیت‌ های زندگـی زمانی را با هم سپری کنند تا ضمن شناخت از همدیـگر خاطرات خوشی ایجاد کنند و همـه عمر از آن بهره ببرند. در این زمان فرصتی فراهم شده است که خانـم و شوهر به تفاهم ‌هایی دست پیدا کنند و برای خانواده‌ تازه خود فرهنگ جداگانه ی ایجاد کنند. در این زمان می ‌توانند بر سر هنجارهایی که مورد تفاهم هر دو آنهاست، به موافقت برسند و بدون تعصب به اینکه ریشه‌ این هنجار در کدام خانواده می باشد، آن را در خانواده خود اجرا نمایند. بعد از شـروع زندگـی مشترک به علـت فشار مسۆولیت ‌های زندگـی خانـم و شوهر فرصت این کارها و بیشـتر کارهای دیگر مثل تفریحات مشترک وغیره را ندارند. ولی ارزش و رسالت این زمان به علـت درک نادرست پدر و مادر از آن نادیده گرفته می ‌شود و نه فقط به خانـم و شوهر در برآوردن آنان کمکی نمی ‌شود، چـرا که از طرف آنها موانعی هم فراهم می گردد. والدیـن باید ارزش این زمان و نقش با ارزش آن در زندگـی مشترک را درک نمـوده و با مدیریت درست روابط خود با فرزندانشان، آنان را در انجام رسالتها و وظیفه های زن و شوهر در زمان عقد یاری نمایند.

منبع

  • shadi farnaz
  • ۰
  • ۰

گوشی موبایل huawei honor 9i

huawei honor 9i

مشخصات کلی

تعداد سیم کارت
دو سیم کارته
وزن
152 گرم (5.36 oz)

پردازنده

تراشه
HiSilicon Kirin 659
سرعت پردازنده
Octa-core (4x2.36 GHz Cortex-A53 & 4x1.7 GHz Cortex-A53)
پردازنده ‌ی گرافیکی
Mali-T830 MP2

حافظه

حافظه داخلی
64گیگابایت
مقدار RAM
4گیگابایت
قابلیت نصب کارت حافظه

صفحه نمایش

نوع
صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD, با 16 میلیون رنگ
اندازه
5.84 اینچ
رزولوشن
1080x2280 پیکسل, 19:9 ratio (~432 ppi density)

دوربین

دوربین
Dual: 13 + 2 مگاپیکسل
قابلیت فیلمبرداری
فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل (2.0µm), 1080p

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
اندروید 8.0 (Oreo)

سایر مشخصات

حسگرها
Fingerprint (rear-mounted), شتاب سنج, حسگر مجاورتی, قطب نما
نوع باتری
Non-removable Li-Po 3000 mAh battery

  • shadi farnaz