بک لینک و بهینه سازی سایت

در این وبلاگ می خواهیم مطالب بسیار مفیدی در زمینه خرید بک لینک و سئو و بهسنه سازی سایت در اختیار شما قرار دهیم .

بک لینک و بهینه سازی سایت

در این وبلاگ می خواهیم مطالب بسیار مفیدی در زمینه خرید بک لینک و سئو و بهسنه سازی سایت در اختیار شما قرار دهیم .

  • ۰
  • ۰

چه عواملی در کیفیت بک لینک تاثیر دارد؟

این سوال ممکن است برای اکثرافرادی که قصد خرید بک لینک یا درج بک لینک را دارند پیش بیاید، در این مطلب می خواهیم به طور مختصر و مفید همه عوامل تاثیر گذار در کیفیت بک لینک را بیان کنیم . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد و پاسخ مناسبی برای این سوال باشد. با ما همراه باشید.

 

نتیجه تصویری برای چه عواملی در کیفیت بک لینک تاثیر دارد؟


عوامل موثر در کیفیت بک لینک عبارتند از:

1-   Domain Authority

این فاکتور به وسیـله کمپانـی Moz ایجاد شد ه است. سن دامنه٬ تعداد لینک‌های داخلی٬ کیفیت لینک‌ها٬ کار سایت در شبکه‌های اجتماعی و .. در بیشتر شدن یا کم شدن این فاکتور دخیل می باشند . این امتیاز می‌تواند در معیـن کردن کیفیت یک لینک دخیل باشد

 

2-   تعداد لینک‌های داخل صفحه

موتور جستجوی گوگل با توجه به فاکتور های خاصی تشخیص می دهد که لینک های خروجی یک سایت طبعی هستند یا نه که یکی از این فاکتور ها تعداد لینک های خروجی پیجی است که شما از آن لینک می گیرید. در صورتی که تعداد لینک های موجود در سایت مد نظر زیاد  و یا مرتبط با محتوای اصلی آن پیج نباشد، گوگل به آنبک لینک اهمیت زیادی نمی دهد و گاهی نیز باعث اسپم شدن سایت شما می شود.

 

3-   Anchor text

در واقع عبارت یا متنی که به یک صفحه دیگر لینک می‌شو را انکر تکست می گویند. حالا چطور اثر می‌گذارد؟ وقتی با عبارتی مشابه با صفحه‌ای که می‌خواهید به آن لینک بدهید٬ انگار یک سیگنال به گوگل فرستاده‌اید که این انکرتکست با این صفحه مشابه است و گوگل می‌تواند رتبه آن کلمه را بر اساس سایر  فاکتورها بالا ببرد.

 

4-   پیج رنک آن صفحه

امروزه پیج رنک خیلی در کیفیت بک لینک تاثیری نمی گذارد، ولی کماکان یک سیگنال نسبتا تایید شده در بیشتر شدن اثر لینک هاست. دقت نمایید که پیج‌رنک به شیوه مستقیم بر روی رتبه شما اثر نمی‌گذارد٬ چـرا که به صورت غیرمستقیم می‌تواند اثر گذار باشد.

 

5-   Page Authority

 Page Authority یا همان اعتبار صفحه نیز مانند دامین اتوریتی به وسیله شرکت Moz ارائه می‌شود . این اعتبار سنجی مربوط به  لینک‌های ورودی٬ کیفیت آنها و اعتبار کلی همان صفحه می باشد.

در پست های بعدی درمورد رپورتاژ اطلاعات مختصری را برای شما ارائه خواهیم نمود.

 


  • ۹۷/۰۹/۱۰
  • shadi farnaz

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی