بک لینک و بهینه سازی سایت

در این وبلاگ می خواهیم مطالب بسیار مفیدی در زمینه خرید بک لینک و سئو و بهسنه سازی سایت در اختیار شما قرار دهیم .

بک لینک و بهینه سازی سایت

در این وبلاگ می خواهیم مطالب بسیار مفیدی در زمینه خرید بک لینک و سئو و بهسنه سازی سایت در اختیار شما قرار دهیم .

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به آموزش تهیه مربای به می پردازیم و همچنین به خواص میوه ی به اشاره می کنیم. مربای به دارای ظاهری خوش رنگ و خوش طعم می باشد که در ادامه مطلبی برای تهیه ی مربای به برای شما اماده کرده ایم که به آن در ادامه می پردازیم لطفا با ما در این مطلب همراه باشید. برای شما این روز ها وقتی از کنار مغازه میوه فروشی رد میشی ناخودآگاه چشمت که به های رسیده و معطر می افته به فکر درست کردن مربا به می افتی . مربا به یکـی از خوشمزه ترین و خوش رنگ ترین مربا های فصل پاییز است . در ایـن مطلب طرز ساخته  یک مربا به خوشرنگ را آموزش داده ایم با ما همراه باشید .

آموزش تهیه مربای به - میوه ی به- طرز تهیه ی مربای میوه ی به-تهیه مربا
آموزش تهیه مربای به – میوه ی به- طرز تهیه ی مربای میوه ی به-تهیه مربا

آموزش تهیه  مربای به (خوشرنگ و خوشمزه

فوائد میوه ی به:

میوه به هدیه ای از طبیعت برای حفظ تندرست و بهبود بیماری …

میوه بـه یا بهی حاوی گوشت خشک و کرکی هست که مزه ی ترش و تقریباً گس دارد. در ادامه با فوائد میوه به؛ ایـن میوه ارزشمند بیشتر آشنا شوید.

به سرشار از ویتامین های آ و ب؛ و املاح آهکی و تانن است . به حاوی پروتید؛ گلوسید؛ لیپید و آب هست و صد گرم آن تولید ۱۱۲ کالری انرژی می نماید . ایـن میوه م پر قدرت معده و متوقف کننده اسهال های ساده و خونی است . در ورم حاد در روده ها؛ خونریزی های قاعدگی و بواسیری؛ اثر خیلی اثر گذار ی دارد. به ضمن تقویت اعمال دستگاه گوارش؛ مخاط و سرفه کاملاً اثر گذار است . دم کـرده برگهای به برای تسکین سرفه شهرت زیاد دارد.وقتی به پخته می شود بو و مزه ی خیلی خوش دارد. برای کمپوت مناسب هست و بصورت مربا و مارمالاد نیز کاربردی عالی دارد. درخت به درختی هست از تیره گل سرخیان؛ جزو دسته سیبها که پشت برگهایش کرک دار است . آنرا در سراب و میانه؛ هیوا؛ در رابین و کتول؛ شغال؛ در لاهیجان و دلیجان و رودسر؛ توچ و در رامسر و شهسوار؛ سنگه مینامند. درخت به؛ در خاکهای خشک و بسیار آهکی خوب نمی روید و نیازمند به خاک ژرف است .

آموزش تهیه مربای به,آموزش تهیه مربای به,طرز تهیه مربای به با لیمو عمانی,طرز تهیه مربای به,طرز تهیه مربای به رنده شده,طرز تهیه مربای به خوشمزه,طرز تهیه مربای به خانگی,طرز تهیه مربای به خوشرنگ

مواد لازم مربا به

  • ۱کیلو به
  • ۷۰۰ گرم شکر
  • آبلیمو ۱ قاشق سوپ خوری
  • آب ۵ لیوان بزرگ
  • زعفران آب شده ۱ قاشق سوپ خوری ( دلخواه )
آموزش تهیه مربای به - میوه ی به- طرز تهیه ی مربای میوه ی به-تهیه مرباآذر ۱۸, ۱۳۹۶

طرز تهیه مربا به

شماعزیزان میتونید نیز به را پوست بگیرین وهم نگیرین من پوستش رو کامل گرفتم امابه فرمایش مادر شوهر و مادرم نبایستی گرفته بشه در هرصورت هرجور که خودتون دوست دارید عمل نمایید .

وقتی پوست به ها گرفته شد از وسط دونیم کـرده هسته هارو جدا میکنیم هسته هارا دور نریزین میتونید خشک نمایید واگرخدایی نکـرده دچاره سرماخوردگی شدین دم نمایید برای گلو درد عالیه . خب بگذریم به رو به صورت حلال قاچ کـرده برشهای نسبتانازک میزنیم سایز بازبسته به خودتون داره بعدتوی یک قابلمه روحی یامسی یااستیل میریزیم و آب را به مقداری اضافه نمایید که روی به ها را بگیرد (حدودا ۵ لیوان) روی شعله ملایم میزاریم تابه جوش بیاد حدود نیم ساعت که گذشت وکاملا قل زد شکر را اضافه کـرده درب ظرف را گذاشته تاباگرما ملایم جوش ریزبخورد.به

برای درست کردن ایـن مربا بسیار می بایست صبور بود حدود ۴ الی ۵ ساعت طول می کشد. مربای به اول گلبهی رنگ میشه بعدساعات آخررنگش تکمیل میشه حدود ۱۰ دقیقه مانده به آماده شدن کامل مربا آبلیمو همراه بازعفران اضافه میکنیم عطر ومزه ش فوق العاده ای دارد. من زعفران اضافه نمیکنم چون مزه و رنگ خود به را بسیار دوست دارم . افزودن زعفران سلیقه ای است .

اگر دوست داشته باشید خواهید توانست گردو نیز به ایـن مربا اضافه نمایید .

طرز تهیه مربای به با گردو,طرز تهیه مربای به با عسل,دستور تهیه مربای به,طرز تهیه مربای به,طرز تهیه مربای به و هویج,طرز تهیه مربای به با شیره انگور,طرز تهیه مربا به رنده شده,روش پخت مربای به رنده شده,طرز تهیه مربای به خوشمزه و خوشرنگ,طرز تهیه مربای به خوشمزه,طرز تهیه ی مربای به خوشمزه

نکات با ارزش برای درست کردن مربا به

به هیچ عنوان آب زیادنریزین چون می بایست بیشترروی گرما بمونه تاشربت غلیظ بشه در سرانجام مربا بسیار تیره میشه

میتونید دم کنی روی ظرف بزارین تاگرما توی قابلمه کاملا حفظ بشه.شربت مربانه بسیار رقیق باشه ونه غلیظ چون بعداز مدتی شربت خود به خود غلیظ تر می شود

اگر مربا پـس از مدتی کپک زد به ایـن دلیل هست که آب آن زیاد بوده و شربت مربا به حد ضـروری غلیظ نشده و یا شکر آن کم بوده است . در ایـن صورت مقداری شکر روی آن بریزید و بگذارید مجددا چند جوش بزند تا غلیظ شود.

مربا را نبایستی گرم در شیشه بریزیم. چنان چه مربا را پـس از آنکه پخته شد یک شب نگهداریم؛ سپس آن را در شیشه بریزیم بهتر است . پـس از یک شب معلوم می شود که شربت آن رقیق هست یا غلیظ. چنان چه رقیق بود آن را چند جوش می دهیم تا غلیظ شود.

برای فهمیدن ایـن نکته که آیا شربت مربا به حد ضـروری قوام آمده هست یا خیر می‌توانید یک قطره از شربت را داخل آب سرد بریزید؛ چنان چه تا ته لیوان رسید و از نیز باز نشد یعنی شهد از قوام ضـروری برخوردار است.برای آنکه مربا کیفیت بهتری پیدا نماید ؛ بهتر هست شکر را چند ساعت (تقریباً ۱۰ ساعت) با تکه‌های میوه آمیخته نمایید . به ایـن وهله شکرپاش کردن گفته می‌شود که برای اکثر مرباها از جمله مربای به کاربرد دارد.

برای ساخته مربای به می‌توانید از به رنده شده؛ خلال شده و یا خرد‌شده بهره گیری نمایید. ضمناً می‌توانید بسته به سلیقه خود از قالب‌های آلومینیومی و یا فشاری برای تهیه طرح‌های متفاوت بهره گیری نمایید .

  • shadi farnaz
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • shadi farnaz
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • shadi farnaz